اس ام اس دوست دارم ابان 90

اس ام اس دوست دارم ابان 90

دسته بندی : <-CategoryName->

دوستت دارم ، بیشتر از خودم ، کمتر از خدایم

چون عاشق توام و محتاج خدایم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو را از بی مثالی دوست دارم / تو را از بس زلالی دوست دارم

 اگرچه شاخه ای از گل ندارم / تو را با دست خالی دوست دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زیباترین غروب: غروب عاشقان
زیباترین سنگ: دل یار
زیباترین مایع: اشک
زیباترین ناله: آه
زیباترین دف: قلب تو
زیباترین کلام :دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


دوستت دارم به اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم
زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت
چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نه  نرو ، صبر کن ، قرارمان این نبود ، باید سکه بیاندازیم
اگر شیر آمد تردید نکن که دوستت دارم
اگر خط آمد مطمئن باش که دوستت دارم
صبر کن سکه بیاندازیم ، اگر دوستت نداشتم آن وقت برو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اگه بعضی وقتها نمیشنوی دوستت دارم به خاطر سایلنت دلمه ، نه اینکه معرفتم کمه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد
و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چی میشد توهم منو دوستم میداشتی نازنین/جای گریه رولبام خنده میکاشتی نازنین
حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم / طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


قابل توجه
بسیاری از «من هم دوستت دارم» ها
نتیجه رودربایستی ای هستند  که «دوستت دارم» هاایجاد می کنند ، جدی نگیرید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم
او نیز بلند فریاد می زند: دوستت دارم دارم دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


یه دارو تو دنیا هست که بیشتر آدمای مریض رو خوب میکنه
نام دارو : “دوست دارم “ فقط می شود از داروخانه های محبت تهیه کرد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


خوبیم بدیم حالا از همه چی بگذریم ، دوست دارم از شما نمیشه بگذریم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


نمیدونم چون عزیزی دوستت دارم یا چون دوستت دارم عزیزی !؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی
اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد
و برگه ی دوستت دارم را زیر برف پاکن دلت خواهد گذاشت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده: ◄╫ Nanda & Reza & Amir Ali ╫► | دو شنبه 7 اسفند 1391 - 6:0

آخرین نوشتها

 

موضوعات

لینکستان

پشتیبانی‌ انلاین

 
ADS

درباره ما